loading...
خرید پستی
admin بازدید : 514 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)
من مبتلا به دیسک کمر شدید بودم تا حدی که مجبور بودم همیشه بخوابم و حتی غذایم را نیز خوابیده بخورم یک روز که به تلویزیون نگاه میکردم در اخبار علمی مطلبی تحت این عنوان خوانده شد که محققان فهمیده اند که دیسک کمر با کمی نرمش قابل درمان است.

من با مشاهده این فیلم امید پیدا کردم و تمرینها و نرمشهایی را که پزشکان و افراد تجربی و خودم پیدا کردم را انجام دادم و پس از مدتی دیسک کمر من کاملا خوب شد و این نرمشها را به کسانی دیگر نیز یاد دادم و آنها نیز بهبود یافتند.

اینها گفته های شخصی است که این فیلم آموزشی را تهیه کرده است و در آن نکات زیادی راجع به این عارضه که میتواند برای مبتلایان به این مشکل فیزیکی بدن مفید باشد را گفته است مانند اینکه اصلا دیسک کمر چیست ؟ چه نشانه هایی دارد؟ برای درمان آن چه کارباید بکنید؟ آیا عمل جراحی راه حل مناسبی است یا نه ؟چه کارهایی دیسک را تشدید میکند و چه کارهایی آنرا بهبود میبخشد ؟چه غذاهایی برای بهبود دیسک مفید هستند؟

و در آخر این فیلم آموزشی که مهمترین قسمت آن نیز هست ورزشها و نرمشها شفا بخش را بصورت عملی آورده است. اما ورزشها و نرمشهای گفته شده شامل 3 قسمت برای پایین تنه ، میان تنه و بالا تنه است که شما با انجام آنها میتوانید دیسک کمر خود را درمان کنید (به گفته آموزش دهنده )

شماره مجوز: 155/13019


قیمت : 8،000 تومان
خرید پستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خرید و فروش آنلاین لوازم خانگی، ماشین، کامپیوتر، موبایل و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 510
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,941
  • بازدید ماه : 3,941
  • بازدید سال : 22,778
  • بازدید کلی : 1,491,361